Telefon, w przypadku sprzedaży, jest jedną z najskuteczniejszych metod dokonywania transakcji.

Firma Verona Consulting zapewnia szerokie usługi telemarketingowe. Są one główną siłą naszej oferty.

Jak sprawić, aby klient pozytywnie odpowiedział na przedstawioną mu ofertę bądź przyjął zaproszenie na spotkanie? Warto powierzyć umawianie spotykań wykwalifikowanym telemarketerom. Umawianie spotkań to niezwykle ważny element w docieraniu do potencjalnych klientów. Doświadczeni pracownicy telemarketingu gwarantują najwyższe rezultaty. Takie wsparcie z pewnością usprawni i zoptymalizuje realizowane strategie sprzedaży. Nasi pracownicy zajmują się także umawianiem spotkań grupowych bądź indywidualnych, a także spotkań dla przedstawicieli bankowych oraz kredytowych. Dzięki naszym usługom skracasz swoją drogę dotarcia do Klienta i oszczędzasz cenny czas.
Ponadto Verona Consulting świadczy usługi outsourcingowe. Nasza oferta dopasowywana jest do indywidualnych potrzeb klienta. Outsourcing uwzględnia cały proces sprzedaży: od przyjęcia zamówienia i rozpatrzenia możliwości jego realizacji, po dostawę i wdrożenie danego produktu u klienta. Jesteśmy gotowi podjąć się nawet trudnych zadań, wymagających indywidualnego podejścia. Verona Consulting posiada 300 stanowisk obsługiwanych przez wykwalifikowanych pracowników w biurach rozlokowanych w całej Polsce.